09 October 2015

Marazi aşk ( Şiir ) / M. Hakkı Yazıcı


Marazi aşk


Olur olmaz zamanlarda düş, düş, düşüyorum.
Sabah akşam ben, hep, ama hep seni düşünüyorum.

Bazen isyan edip, yeter artık çüş diyorum.

Bu kadar üzme kendini,
Biraz da düşün aç kedini.

Yağmur damlaları düşüyor,
Gözlerim nemli, yerler ıslak,
Yüreğim buruk, pat düşüyorum.
Mintanım ıslak, yine üşüyorum,
İnan ki hep seni düşünüyorum.

Bazen isyan edip, yeter artık çüş diyorum.

Bu kadar üzme kendini,
Biraz da düşün aç kedini.

Kasvet emmi evimizde misafir
Sanki ailemizin yeni bir ferdi, derdi
Annem, ben ve şu benim aç kedi
Bir de davetsiz misafir kasvet emmi
Odamda, mutfakta, tavan arasında,
Hep benimle, hep karşımda
Kasvetli kış gecelerini kestane de kesmiyor
Şu onulmaz, kaçılmaz, kaçınılmaz derdi.

Elimde avucuma yapışmış gibi kara uzaktan kumanda,
Pencere açık, televizyon açık, dizi dizi diziler karşımda,
Çekyata uzanmış, sızıp uyuyorum,
Kasvet emmi düş olup, sızıp giriyor uykuma
Oluyor mu bana kocaman bir kabus
Bir karışık durumlar, acayip bir muamma
Mahallede diz boyu fesat, dedikodu, kumkuma.

Olur olmaz zamanlarda düş, düş görüyorum
Sabah akşam ben hep seni düşünüyorum

Bazen isyan edip, yeter artık çüş diyorum

Bu kadar üzme kendini,
Biraz da düşün aç kedini.


09 Ekim 2015, Moskova

No comments: